Hvad indeholder mindfulness online-kurset?

1. Fire spændende undervisnings-oplæg omkring mindfulness 
– dit fundament til at komme i gang og samtidig få mest mulig ud af din praksis.

2.Mit mest populære oplæg til at forstå og forebygge stress 
Modellen, jeg gennemgår, kalder jeg ”Balance-hjulet”.
Oplægget er direkte anvendeligt i forhold til, hvordan du med fordel kan prioritere din tid på nye måder i hverdagen.

3. Introduktion til mindfulness-øvelserne
Introduktionerne vil øge din motivation til at lave mindfulness-øvelserne.

4. En mindfulness arbejdsmanual (e-bog, 54 sider)
Mindfulness-manualen er et vigtigt supplement til lydfilerne. Her er ekstra og uddybende teori, som vil øge dit generelle udbytte.

5. Et mindfulness arbejdshæfte ( 18 sider)
Arbejdshæftet indeholder opgaver og reflektionsøvelser, der vil øge din personlige udvikling, samt skabe endnu mere fordybelse i din proces med mindfulness

6. 12 guidede mindfulness meditationer (varer mellem 5 og 30 min)
Glæd dig – du får alle de guidede meditationer, som også er indeholdt i mit 8-ugers mindfulness kursus (lydfiler).

7. 3 videoer med mindful yoga
Videoerne er en hjælp til at komme i gang med din yoga-praksis.

Alle lydfilerne kan downlooades til din telefon, tablet eller computer, så du kan lytte til dem, når du vil, og hvor du vil.

Hvordan kommer du bedst i gang med mindfulness?

Læs i mindfulness arbejdsmanualen fra side 4-7. Her har jeg lavet en udførlig “brugsanvisning” i forhold til, i hvilken rækkefølge, det vil være oplagt at arbejde med materialet . Du kan downloade mindfullness-manualen under punkt 4.

1. Fire spændende oplæg omkring mindfulness

– dit fundament til at komme i gang og samtidig få mest mulig ud af din praksis (lydfiler)

Giant Buddha complex on the Lantau island (Hong Kong)

Download alle filerne ved at trykke på download knappen herunder:

2. Mit mest populære oplæg til at forstå og forebygge stress

Modellen, jeg gennemgår, kalder jeg ”Balance-hjulet”. Kompliceret viden vil blive fortalt på en enkel måde. Oplægget er direkte anvendeligt i forhold til, hvordan du med fordel kan prioritere din tid på nye måder i hverdagen (lydfil).

Balancehjulet

Download filen ved at trykke på download knappen herunder:

  • Balance-hjulet (stress teori)

3. Otte små introduktioner til de vigtigste mindfulness-øvelser

Introduktionerne vil øge din motivation til at lave mindfulness øvelserne (lydfiler).

Vil du også gerne opleve mere indre ro, glæde og overskud? Følg mit 8-ugers mindfulness kursus i Odense

Download alle filerne ved at trykke på download knappen herunder:

  • Hvorfor koncentrationsøvelser?
  • Hvorfor åndedrætsøvelser?
  • Hvorfor pusterummet?
  • Hvorfor kropsscanning?
  • Hvorfor yoga?
  • Hvorfor mindful spisning?
  • Hvorfor gå-meditation? (inkl. instruktion)
  • Hvorfor Vipassana?

4. En mindfulness arbejdsmanual (E-bog)

Mindfulness-manualen er et vigtigt supplement til lydfilerne. Her er ekstra og uddybende teori, som vil øge dit generelle udbytte.

5. Et mindfulness arbejdshæfte

Arbejdshæftet indeholder opgaver og reflektionsøvelser, der vil øge din personlige udvikling, samt skabe endnu mere fordybelse i din proces med mindfulness.

Electronic book reader laying on the book outdoors

Download arbejdshæftet ved at trykke på download knappen herunder:

6. Tolv guidede mindfulness meditationer

Glæd dig – du får alle de guidede meditationer, som også er indeholdt i mit 8-ugers mindfulness kursus (lydfler).

Guidede meditationer i naturen

Download alle filerne ved at trykke på download knappen herunder:

  • Åndedrætsøvelse 1
  • Åndedrætsøvelse 2
  • Tilstedeværelsesøvelse 1
  • Tilstedeværelsesøvelse
  • Pusterummet
  • Mindful spisning
  • Kropsscanning 20 min.
  • Kropsscanning 30 min.
  • Mindful yoga
  • Afspændingsøvelse
  • Centrering i hjertet
  • Vipassana (vidnemeditation)

7. Tre video guides med introduktion til Mindful Yoga

XXXXXX Glæd dig – du får alle de guidede meditationer, som også er indeholdt i mit 8-ugers mindfulness kursus (lydfler).

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.