Center for Livskunst
CVR-nr. 33278691
Dronningensgade 23, 5000 Odense C
Tlf. 41 61 70 79
E-mail: hanne@centerforlivskunst.dk

Betaling

I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:

VISA / Dankort
MasterCard
Maestro
VISA Electron
Diners Club

Alle priser hos Center for Livskunst – på web-adressen https://terapi-coaching.dk/ – er inkl. moms.
Beløbet hæves fra dit kort, når varen er blevet afsendt.

Betalingsgebyret lægges ovenpå beløbet på betalingsvinduet – som følger:

Transaktionsbeløb
– Debit indenlands – 1,45%
– Kredit indenlands – 1,45%
– Debit udenfor EU – 2,95%
– Kredit uden for EU – 2,95%

Sikker ehandel

Center for Livskunst benytter en professionel webshopløsning fra DesignRus.dk og Quickpay. Betalingssystemet lever op til alle de sikkerhedskrav, der er stillet ifht. dansk lovgivning.
Al kommunikation mellem Quickpay’s Betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se de data som udveksles. Ligeledes krypteres data der sendes mellem Quickpay’s Betalingssystem og Clearhaus’ betalingsserver.
Quickpay’s Betalingssystem står placeret i et højt sikret serverrum med tyverialarm, brandanlæg (Inergen), nødstrømsanlæg og aircondition. Betalingssystemet er elektronisk overvåget 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

Levering

Vores varer leveres indenfor 1-3 dage, eller som anvist på produktet.

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal sende din ordre retur til os senest 14 dage, efter du har meddelt os på 60 83 55 80 eller info@limecity.dk, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen/ansvaret for varen fra tidspunktet for varens levering.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering / fortrydelse

Inden en vare returneres skal du kontakte os enten via telefon eller mail. Dette skyldes, at vi ikke tager imod pakker uden forudgående aftale.
Omkostninger vedrørende returnering afholdes udelukkende af kunden selv. Det betyder, at pakker sendt til vores adresse på postopkrævning ikke bliver taget imod.
Ved returnering bør returvaren sendes og pakkes forsvarligt. Returvarer som har lidt skade pga. mangelfuld emballering, kan medføre tab af returretten.
Vi anbefaler derfor at returnering sker ved genbrug af emballagen, som varen blev modtaget i.
Så snart vi modtager en returvare og får tjekket om alt er, som det skal være, tilbagefører vi hurtigst muligt det fakturerede beløb til din konto.
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af varer i plomberingsposer, som forbrugeren har brudt plomberingen på.
El-artikler, hvor emballeringen er brudt.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og konstateret at plomberingen ikke er brudt og at varen er intakt.

Reklamationsret

Som forbruger har du 24 måneders (12 mdr. for erhvervsdrivende) reklamationsret på varer købt hos Center for Livskunst. Det betyder, at såfremt varen havde en fejl, da du købte den, har du ret til at få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage, eller afslag i prisen.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, som er opstået i forbindelse med almindelig brug og slitage.
Ved forkert brug, uheld eller misbrug af den købte vare bortfalder reklamationsretten også.
Såfremt der reklameres på en købt vare, som ikke fejler noget, vil varen blive sendt retur og kunden vil blive opkrævet betaling for om emballering og forsendelse. Ved brug af reklamationsretten henvises til punktet ‘Returnering’.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Reklamationen sendes til: hanne@centerforlivskunst.dk

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Center for Livskunst og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Som registreret hos Center for Livskunst, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: rikke@lunnemann.eu

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hanne@centerforlivskunst.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 26.01.2021.